2022. december 17. 17:44 - L. J. Wesley

Minden fontos a Project Writerify-ről

project_writify_2.png

Azt hiszem, ezúttal tényleg elmondható, hogy egyetlen kép, többet mond minden szónál. De azért, biztos ami biztos alapon, jártatom kicsit a "számat" is.

Nemrégiben úgy döntöttem, hogy 2023-ban egy extra kihívással teszem izgalmasabbá a napjaimat. Minden héten megfestem egy-egy írónak a portréját, 40x40 cm-es, kasítrozott vászonra, olajjal, wpap stílusban. Ezek a festmények tehát nem arra fognak törekedni, hogy a lehető legélethűbb portrék legyenek, de természtesen mindenki felismerhető lesz.
A project előtt természetesen kicsit úgymond bemelegítettem, és készítettem pár képet gyakorlásként, íme a legutóbbi:

photo_2022_12_17_17_37_45.jpg

 

A project alatt megfestésre kerülő 52 szerzőt is már kiválasztottam, közülük mindig egy randomszám generátorral fogom kiválasztani a következőt.

Az írók listája:

lista.png

 

A Project Writerify 2023. január 1-jén veszi kezdetét, a képeket megosztom természetesen itt is, de követhetitek a munkámat instagram-on, facebook-on, twitteren, tumblr-ön, pinteresten és természetesen tiktok-on is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://projectwriterify.blog.hu/api/trackback/id/tr1018004610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása